06 April 2006

Anugerah




Ah! Lamanya tak ke sini. Terlalu banyak yang dah berlaku. Pesta Pantun MAKUM 2006, Annual Vision Award 2006, apa lagi ya? Yang lain-lain itu hal-hal peribadi lah.. Tak sesuai dipamerkan di sini.. hehe..


Kedua-dua program tersebut sangat unik dan memberi impak tersendiri dalam perjalanan hidup aku di bumi UIAM ini. Pesta Pantun Makum 2006 menjadi saksi kepada aktiviti kepantunan aku (ada ke istilah nih hehe) dan Annual Vision Award 2006 Mahallah Ali dan Ameenah menjadi saksi kepada aktiviti kolej aku.

Kedua-dua program ini berorientasikan pertandingan. Namun, bukan soal kekalahan atau kemenangan yang ingin aku utarakan, tapi lebih daripada itu. Sesuatu yang tak mampu ditafsirkan oleh perkataan.

Apapun, terima kasih pada semua yang berada di belakang aku dan menyaksikan jatuh bangun aku selama ini. Kita menang bukan bermaksud kita yang terbaik, dan kita kalah bukan bermaksud kita yang terburuk. Kan?

Yang penting, di sebalik setiap kejayaan itu, ada sesuatu yang kita bawakan. Sesuatu yang mungkin mampu mencelikkan orang yang buta, memberi rasa kepada orang yang tidak berperasaan selama ini. Itu pastinya antara yang terindah bukan?

Ya, aku sentiasa mencari yang terindah.

Lagi tentang Annual Vision Award 2006:
Rakaman Video 1
Rakaman Video 2

Lagi tentang Pesta Pantun MAKUM 2006:
Laporan dan Gambar
Apa Ada Dengan Menang?

No comments: