15 November 2009

Terbaru

Alhamdulillah sekarang aku dah memiliki sebiji laptop baru. Barangkali selepas ni lebih banyak masa akan dihabiskan menghadap laptop sambil menonton televisyen. Huhu. Di bawah ni gambar rakan serumah aku yang terbaru, bergaya bersama laptop aku yang terbaru. Emm.. sesiapa yang nak berkenalan dengan Encik Aiman ni, dipersilakan. Masih bujang dan belum berpunya. Sesiapa pun boleh isi borang penyertaan. Kata dia, "Aiman tak kesah." Haha.

18hb November depan adalah tarikh untuk aku disahkan jawatan di Petronas. Alhamdulillah, sehingga ke hari ni boss dah pun menyalakan lampu hijau untuk memberikan pengesahan. Insya Allah. Apapun, pengesahan bukanlah memberi erti yang besar kerana yang lebih penting adalah untuk terus hidup di dalam syarikat yang sangat dinamik ni. Di bawah ni gambar aku bersama rakan-rakan sepejabat yang gila-gila sikit semasa jamuan hari raya yang lepas. Beginilah kami. Akan jadi gila selepas seharian bekerja dengan penat lelah. Haha.


Ini pula kegiatan terbaru aku ketika masa lapang. Kalau dulu aku ligat berzapin, tapi sekarang aku ligat di kamar karaoke pula. Suara tidaklah sehebat mana, tapi kepuasan menjerit tu tak dapat digambarkan dengan kata-kata. Di bawah ni adalah rakaman suara aku untuk sesiapa yang sanggup memecahkan gegendang telinga mereka. Haha.


Aidilfitri yang lepas adik aku dah pun selamat melangsungkan majlis pertunangannya. Bermakna, menjelang penghujung tahun depan aku akan dapat adik ipar yang pertama. Menambahkan seorang lagi ahli baru dalam keluarga kami, Insya Allah. Jadi sebagai lambang sokongan daripada seorang abang, aku dengan senang hati menghadiahkan sirih junjung hasil kreativiti keras-tangan aku ni. Hehe.

Dulu aku pernah katakan betapa sesuatu yang baru selalu membuatkan kita keliru. Sekarang, aku mula sedar bahawa untuk terus hidup kita mesti selalu menikmati perkara-perkara baru. Justeru itulah sebenarnya yang sentiasa aku mahukan!

Teman, perbaharukan hidupmu selalu :)

10 comments:

Papa meow said...

Hehe...laptop bru ye, apasal mke tuanya lain.

Satu dunia lah dengar suara dia ye, masuk you tube tuu

Boleh tahannnn... tp awat orgnya x nmpk?

an-nidxam said...

haha mmg sengaja x mau nmpk muka.. xmo publisiti murahan. hehe..

MM said...

nni kita test sapa ppunya suara lg best

M Mudzamir said...

bang..nnti kita try sapa suara lg power..bole???

LiL.DeViL said...

aku dah tukar address blog aku yerr..

farah said...

bile mo karok lagi???

an-nidxam said...

farah: hehe tak tahu lg bila.. oh ye bulan dpn ada ptdgn karoke kat MATIC anjuran kem.pelancongan.. saringan pd tiap2 weekend ... join lah ;)

farah said...

nizam tak mo la..tak sampai lebel lagi..ko masuk la...bio farah jadik big supporter ko..sebagai tambahan mariam pon farah ajak skali..hehehe

atbk said...

amboi vaio...
lepas vaio... vios la kot!
hehehe

beli la transport leh join trening zapin

baru balik perform kat sri pacific td.. 4 org je! hambar...

an-nidxam said...

atbk: doa-doalah aku cpt2 dapat sambar vios huhu.. jeles giler aku tgk korg berzapin dengan ketiadaan aku.. huhu