06 April 2006

Tag? (abende ntah)

Aku kena tagged dgn Jr. Aku tak pernah jawab tag yang orang bagi kat aku selama ini. Tapi sebab dah lama aku tak update blog nih.. jadi aku jawab jelah.. kesian kat Jr... dia siap nak tukar url blog aku lagik sebab confuse sama ada aku masih aktif sebagai blogger atau tak.. yes! im stil here.. oranglipis...

4 jobs:
1. Cafe Attendant kat Hospital Lipis - seronok, dapat tengok macam-macam jenis orang sakit.
2. Part time Kolej Ali - naik turun blok, tengok betapa pemalasnya budak-budak UIA nak kemas bilik. (tapi tak semua lah). Hampir tiap2 sem aku kerja nih..
3. Keje kat restoran kat tempoyang.. skang kedai tuh dh tukar owner kot.
4. makan.. tidur.. keje paling aku suka.. (actually dh xde keje lain dh)

4 movies:
1. Jingles All The Way- filem utk Krismas.. x best pon, tp nilah citer pertama aku tgk wayang.. dgn kakak aku.. hehe.. kecik lagik masa tuh.
2. The Descent - Midnite show paling mengecutkan perut aku, mungkin disebabkan environment kot.
3. Eiffel.. Im in Love - aku tgk banyak kali. Tak tahu kenapa. Maybe im in luv masa tuh kot.. ahaks!
4. Ada Apa Dengan Cinta - satu bilik gile cite nih masa tuh.. sampai sume roomate hafal dialog dgn lagu-lagunya sekali.. termasuklah aku.. haha!

4 places i lived:
1. Kuala Lipis - tempat lahir, tempat besar, tempat sekolah, tempat paling nostalgia dlm hidup aku..
2. Keramat - rumah kakak-kakak dan abang aku.
3. UIAM Gombak - semestinya tempat aku mengenal erti perjuangan.
4. Petaling Jaya - matrix uia.. 1st time jadi orang KL masa tuh.. hehe

4 vehicles i own:
Sama mcm Jr. aku dah lama hidup menumpang. Kalau LRT Putra tuh aku boleh beli.. tular kenderaan aku kot.. hehe

4 album i cant live without:
Banyak jugak album original aku beli, tapi tak bermaksud aku x boleh hidup tanpa album2 tuh.. selalunya aku cepat bosan dan sentiasa nakkan yang baru..

4 places i'd rather be:
1. Pantai.
2. Mana-manalah janji dengan yang tersayang.
3. Kedai makan - suke makan, tapi tak gemuk2 jugak.
4. Bilik tidur.

4 of my favourites food:
1. Mak aku masak apa2 pon aku makan jek.. tapi kalau kat kedai makan, aku memilih giler..
2. Breakfast kat Hotel at least 3 bintang.. best woo..
3. Gulai masam ikan patin atau ayam - tapi rupa2nya tak semua org tau mcmn gulai masam tuh..
4. Fast food

4 favourites tv series:
1. Setahu aku, aku slalu layan tv series sekerat2.. aku cepat bosan maa..
2. Tapi AF3 aku layan sampai habis woo.. sebab tsuMawi kot dan sebab masa tuh aku free gile.. tgh cuti semester.. hehe..
3. Pangako Sa Yo.. haha.. teman mak aku tgk sama2 kat rumah.. layannn..
4. Citer-citer cina kul 6ptg tuh.. tp mcm biasa lar.. tgk sekerat2..

4 sites i visit daily:
1. Myspace
2. Friendster
3. Blog aku dan sume yg dalam list (tp jarang2 gak update)
4. Agensi mencari jodoh.. haha!

4 of you, please carry this tag:
1. ATBK.. haha!
2. Asyraful
3. Muqreez? – senyap jek budak nih…
4. Nurul @ click – jwb cepat! Hehe..

No comments: