17 August 2005

Kegembiraan Bersama MRC Ali

Aku putuskan untuk hentikan dulu sambungan Pengkisahan MRC Ali. Sebabnya, aku nak buka laman baru untuk itu. Sekarang ini aku masih dalam proses untuk bangunkan website khusus untuk MRC Ali, moga-moga berhasil. Dalam tu nanti akan ada maklumat pasal semua MRC yang terdahulu dan akan datang, dan juga pastinya episod pengkisahan MRC dari awal sampai akhir. Aku harap sangat website ni akan berjaya sebab inilah juga antara hasil kerja aku yang pertama dalam bab bina membina website ni. Website pertama, jadi semestinya banyak kelemahannya nanti. Tapi tak apa, sekurang-kurangnya aku mencuba.

Aku bersemangat nak buat website ni bukannya apa. Hari itu aku terbaca dalam blog seorang budak ICT. Dia kata, budak ICT ni bukannya semua pandai bab-bab ICT ni dari sudut praktikalnya. Sebaliknya, mereka asyik disogokkan dengan segala macam teori yang akhirnya akan dilupakan apabila berakhirnya exam. Jadi, aku membuat kesimpulan, untuk menjadi celik IT, kita tak semestinya menjadi pelajar Kuliyyah ICT. Bermakna aku pun boleh nak buat website sendiri atau nak belajar segala macam seni grafik berkomputer yang aku teringin sangat nak belajar (yang ni kena banyak belajar daripada Razuwan rasanya ni nanti).



Ni gambar terbaru bebudak MRC 2005/2006 masa diorang pergi McLEAD hari tu. Ni gambar yang paling aku suka tengok sebab kemeriahan dan semangat diorang macam terpancar jelas dari riak wajah diorang semua. So, tetiba aku terfikir, macam manalah hidup aku tanpa MRC nanti (maksudnya lepas grad nantilah). For sure aku akan rindu giler kat MRC. Macam awek la plak nak rindu-rindu....

1 comment:

Anonymous said...

meriahnya. tingat cam kat sekolah. huhu