21 January 2008

Dua Ribu Lapan ... Beribu-ribu Kekuatan

Belum terlewat nak ucap selamat datang kepada tahun 2008 kan?

2008, aku datang dengan imej baru, rambut baru sebenarnya haha! Tak pernah dalam sejarah hidup aku membotakkan kepala, tapi sekarang nah! Ramai yang terkejut haha! Sengaja bersihkan kepala sebelum segala keserabutan datang hinggap kerana 2008 ini kita harus bekerja dengan lebih kuat lagi.


Aku dikhabarkan bahawa Kumpulan Zapin UIAM bersama-sama Gamelan dan Angklung (kalau tak silap) dicalonkan sebagai finalis untuk “Annual Co-curriculum Award” di bawah kategori unit kebudayaan. Wah! Baru setahun jagung dah jadi finalis. Patutnya boleh dapat Anugerah Kumpulan Harapan kot hehe. Tahniah untuk semua ahli dan juga penyokong kumpulan zapin UIAM. Harap-harap boleh menang. Yang pasti 2008 ini kita harus bekerja dengan lebih kuat lagi.

Ustaz Fauzi, Pengetua Mahallah Ali menghubungi aku. Berbual-bual tentang Inter-Mahallah Cultural Week yang bakal berlangsung Februari nanti. Harapnya Mahallah Ali akan terus berusaha mengekalkan kejuaraan dan menampilkan yang terbaik seperti sebelum ini. 2008 ini kita harus bekerja dengan lebih kuat lagi.

2009 nanti aku nak baca semula entri ini. Apakah aku sudah bekerja dengan cukup kuat atau tidak?

1 comment:

Anonymous said...

iium is banned from participating in any makum's programme for one year! this whole year 2008! Nak tahu cerita lanjut... tungguuuuuu (ceh macm melodi plak)
-alangtengahbirukundang-