27 January 2009

Balik Kampung

Sempat singgah kat Padang MDL menjenguk Karnival Lipis. Karnival yang dulunya menjadi tempat Siti Nurhaliza mengasah gigi taring. Tempat Siti Saida mengacah-acah suara ok atau tak ok nya.

Tapi kelmarin ada artis baru yang aku kira bakal popular. Kalau tak percaya, tengok iklan yang penganjur tampal merata-rata ni.


Kalau ada permintaan, nanti aku letakkan gambar Kajol tu. Memang hot! Aku pula yang malu-malu nak tangkap gambar dia hiks~

6 comments:

-mighu- said...

letak jgn tak letak...
nak tgk hot ke tak...

Miss Jaz said...

tak sabar nak tgk gambar kajol tu...seram jer bunyi nyer..he..he..

Nafastari said...

Kajol?!!!! Huhu.. Aku fikir mesti gadis Klantan yg akan persembahkan dikir?

azz said...

yep.. budak tu bdk kelantan yg kurus dan rambut panjang tu kan!

an-nidxam said...

azz... salah salah.. dia tak kurus.. cuba lagi hehe

tunggu nanti entri tbaru ok..

wuqing said...

hahaa, laju je amir...