08 February 2011

Satu-satu ya...


Sangat comel bila aku tengok statistik pembaca blog aku hari ni. Satu orang pembaca dalam satu jam. Dari pukul 8 pagi hingga 6 petang, hanya satu pembaca yang singgah untuk setiap satu jam. Dan kemudian tiba-tiba pada jam 7 malam (1900hrs) ada lima pembaca sekaligus. Oooo..rupa-rupanya ramai yang bersenang-senang di depan internet sebelum masuk Maghrib ya? Huhu.

Tapi begitulah hidup. Buat satu-satu dalam satu masa. Jangan tamak nak buat semua sekaligus. Kata orang tua (bukan kata aku, sebab aku muda lagi ya), sikit-sikit lama jadi bukit. Bukankah begitu? :)

Insya Allah bermula tahun 2011 ini, aku akan cuba satu-satu perkara-perkara baru. Sebenarnya bukanlah baru, tapi aku yang terlambat sebenarnya. Sengaja melambat-lambatkan perkara sebab aku perasan diri ni masih muda huhu. Mulai sekarang, aku nak cuba main duit, nak cuba bawa kereta, nak cuba merempit motor, nak cuba benda-benda yang berisiko dan nak cuba jadi anak yang soleh tak tinggal sembahyang hehehe. Sokonglah aku ya. Amiiiin :)



No comments: