31 March 2005

Rupa-rupanya...

Al-Faruq's Fiesta


Program anjuran MRC Faruq ini telah lama berakhir. Namun baru hari ini aku sedar ada juga yang tidak senang dengan sebahagian acara yang diadakan sempena pesta tersebut. Aku tak sempat meluangkan masa untuk hadir ke acara tersebut disebabkan pada hari yang sama MRC Ali menganjurkan Kejohanan Futsal Terbuka Kolej 5. Jadi aku tak dapat nak bagi komen tentang acara tersebut. Peliknya, bagaimana perkara ini boleh terjadi ya? Mungkin Pidaq pening kepala juga nak jawab.

Aku pun terpening jugalah sekejap melayan malam penutup hari itu...


Baca komen selanjutnya di Harapan Online:
Hiburan Melampau Cemar Taman Ilmu dan Budi



Pengetua Kesayangan Hamba
Rupa-rupanya, Pengetua aku masa di sekolah lama dulu (SMK Clifford) sudah bergelar Timbalan Pengarah IAB, Genting Highlands sekarang ini. Di sekolah dulu, sempatlah juga beramah mesra dengan beliau sebelum beliau dipindahkan ke PPD Raub. Yang paling aku ingat, pasukan bahas aku dulu sempat bertemu secara eksklusif dengan beliau sebelum kitorang berangkat ke Johor untuk bertanding mewakili negeri Pahang. Beliau berbangga dengan kitorang... hihi.. kembang hidung aku. Tapi aku anggap kejayaan kitorang membawa nama sekolah ke peringkat kebangsaan adalah sebagai hadiah buat beliau kerana beberapa minggu selepas itu beliau akan berpindah ke Raub.


Semoga Allah terus merahmati insan-insan bernama cikgu ini... terutamanya buat beliau: Ayahanda Wan Mustama. Lagi Tentang Beliau di Berita Harian


No comments: