18 April 2005

Seminggu telah berlalu. Kehidupan siang aku di KL Sentral agak menarik untuk diceritakan. Tapi kalau nak diceritakan, takut tak muat ruang pulak. Aku ditempatkan di bahagian kaunter Kad Diskaun dan Tiket dalam Jabatan Perkhidmatan Antarabandar untuk sekurang-kurangnya dua minggu. lepas ini, tak tahulah akan ke mana lagi. Yang pasti aku dan seorang lagi rakan sepraktikal akan berpeluang ke negeri-negeri lain setelah diberikan projek oleh 'supervisor' kami. Tak tahulah ke mana. Kalau dapat ke Haadyai 'best' jugak.

Kepada sesapa yang nak naik keretapi nak balik kampung, jangan lupa jenguk lah aku kat kaunter ni. Kaunter ni dah semakin meriah dengan orang-orang seperti cik Mariah (staf yang sebaya dengan aku), Hayati, Shahrul, Shahran, kak Pah, kak Sal, dan kak Aisyah.

Harapnya semangat aku untuk datang kerja sentiasa kekal. Isnya Allah.

1 comment:

marlina said...

erm...dah praktikal rupanya... seronoknyerlah...
moga semangat kerja tu akan berterusan dan bekerjalah dgn molek2....jgn curi tulang