18 December 2008

12.12.12

12.12 datang lagi.
Tapi tak sempat nak masukkan cerita terbaru sempena 12.12 yang lepas. Aku berada di Port Dickson sepanjang 11 hingga 13 haribulan tu. Mencari ilham di Ilham Resort hehe. Bermula tahun ni, entah kenapa aku asyik terfikirkan tentang 12.12.2012. Tarikh yang sangat menarik. Lebih menarik, umur aku akan genap 30 tahun. Seorang kawan mahu aku melakukan sesuatu yang signifikan pada tarikh keramat 12.12.12 ni. Agak-agaknya apa ye?
Ada idea menarik?

5 comments:

Anonymous said...

hahaha
belanja aku..
ngan bakal bini..
ngan anak yang mungkin dah due..
hahaha
signifikan siout!

-atbk-

Artozy said...

nikah sekarang.

2008: suri dan kamu
2009: kembar pertama + seorang pembantu
2010: kembar kedua
2011: kembar ketiga + seorang lagi pembantu
2012: kembar keempat

menjelang tahun 2012, isi rumah adalah 12 orang. dan kamu baru 30 tahun?

hidup memang signifikan hahaha!

an-nidxam said...

atbk.. art.. dua2 pasal kahwin huhu.. tp idea artozy sgt menarik.. tetap no 12 kan? haha..
ok next~

:p

DA1882 said...

hmm.. cantik gak ek tarikh tu.. akku rase kalo 2009, 2010, 2011 ko tak kawen lagik. maka tarikh itu adelah harus buat ko..

maunye tak pasal kawen, umo dah banyak takkan nak citer pasal kapel clash lagik kot. eheh.

azz said...

hahaha.. mmg menarik persoalan yg dilontarkan. abestu DA1882 xkan ckp org jer kot? diri sindiri bile laie?