05 October 2011

Cinta Tak Sampai Hati

Cinta itu benar kalau ada gembira antara air mata.
Cinta itu tegar kalau ada rindu antara sendi.
Ya, cinta aku kekar; kerana aku ada DENDAM antara akal!

Perhubungan kalau hanya didasarkan pada simpati dan tak sampai hati takkan mampu dibawa ke mati. Simpati akan hanya melambatkan mati sedangkan mati itulah hakiki. Aku tak mahu kau bercinta yang tak sampai (ke) hati. Putuskan saja di sini. Dan biarkan aku mati.

"Kalau dia sayang, dia pasti akan datang.
Kalau dia benci, usah kau sia-siakan ruang hati.
Simpan dan berikan pada yang lain. Yang lebih sudi."
- ini mantera untuk tulis di hati. Buat membalut luka ditoreh janji.


Maaf buat pembaca oranglipis.blogspot kerana hampir sebulan aku bercuti. Cuti sakit tidak bergaji :p

1 comment:

nazwellazo said...

melayan hati boleh mati..

< dh sembuh dan kembali kerja bergaji la ni??>;)