29 November 2004

Hari Pertama Semester 2 2004/2005

Kelas dah bermula. Malas saja rasanya nak ke kelas sebab masih dalam mood raya. Tapi, memikirkan CGPA aku yang makin lama makin menurun, aku harus kuatkan semangat menghadapi segala hasutan syaitan.

Banyak perkara baru berlaku. Peja dah selamat pindah ke Bilal. semoga dia akan ketemu ketenangan di sana. Seorang budak dari Palestin (Diaa el Juneidi) mengisikan kekosongan yang ditinggalkan Peja. Safuan memang sah bertunang. Toy pun rupa-rupanya mengikut jejak Safuan juga. Dia bertunang pada raya kedua, dan Safuan raya ketiga. Semoga berakhir dengan ijab dan kabul, Insya Allah. Aku? Nantilah aku cerita.

(psst... budak yang aku admire sekelas dengan aku tadi... seronoknya!!! tak pernah jangka yang dia akan sekelas dengan aku sebab dia itu junior... ada rezeki agaknya. hik hik!)


No comments: