16 January 2011

Follower ke 50 - Readikara aka Fiza


Tahniah! Aku dah pun ditemukan dengan pengikut / follower oranglipis.blogspot yang ke 50. Dengan bangganya diumumkan pemenang bertuah tersebut adalah..........

Azfiza pemilik blog Readikara.Blogspot. Klik untuk ke Readikara: http://readikara.blogspot.com/


Hadiah istimewa ini semestinya akan disediakan khas untuk Fiza. Jadi, kalau nak tahu apakah hadiah yang akan diberikan kepada Fiza, tunggu saja entri seterusnya. Fiza ni masih solo (promosi ni). Harap-harap Fiza tidaklah mengidam cincin pertunangan daripada aku hahahaha.

Kepada semua follower, terima kasih diucapkan. Aku bukanlah mahu berbangga dengan berapa ramai follower yang aku ada. Alah, 50 itu bukanlah kuantiti yang banyak pun dalam dunia blogger. Kalaupun tiada follower, aku akan tetap menulis di sini. Tapi aku bangga kerana kebanyakan mereka menjadi follower tanpa perlu disuruh-suruh. Tanpa perlu aku menjadi follower blog mereka pun. Terima kasih banyak-banyak! Terima kasih!

Barangkali ada hadiah lagi untuk follower ke 100? Yang pasti akan ada baaaaaanyak lagi hadiah menanti kalian di oranglipis.blogspot :)

6 comments:

Jejaka Desa said...

* Selagi ande yang menulih selagi itu ande yang membace nye.Tahnioh buat Fiza.

finyz said...

alaaa, fiza menang ke.
jelesssss ni!!
nk gak hadiah.

fiza, nnt share ngn i tau ;p

~readikara~ said...

eh, ai ke tu?yeayyy!!!!

Kak Fyn: agak2 nizam bg ape eh?
JD: Thanks

MonizaM said...

JD: deme mmg peminat setia oranglipis.blogspot :)

fini: tak malu eh nak share2 hahaha

fiza: yes u! congrats ! :p

Meer Miller said...

tahniah monizam.... sasaran dah tercapai... huhu

MonizaM said...

meer miller: sejujurnya tak pernah nak letakkan apa2 sasaran pun.. bilangan follower ni meningkat sendiri dari tahun ke tahun.. seronok mcm tengok anak kecil membesar hehe..