12 December 2004

DI SEBALIK TARIKH KELAHIRAN....

Tadi aku cuba selidik perkaitan antara tarikh lahir aku dengan kehidupan realiti aku berdasarkan hasil kajian Dato' Dr. Fadzillah Kamsah. Hampir 90% menepati hakikatnya. Walau apapun, baik dan buruk natijahnya bergantung pada cara bagaimana untuk aku mengendalikan seribu satu sifat yang berada dalam diri aku ini. Jom sama-sama baca kalau hendak tahu siapakah diri saya di sebalik kajian Dato' ini...

BERDASARKAN TARIKH LAHIR:
Aku adalah penyelesaian masalah, profesional, berterus terang, penilai yang baik dan sangat tegas. Aku selalu mempunyai perancangan yang hebat dan suka hidup dalam suasana kehidupan yang terbaik. Aku sangat suka mengendalikan manusia dan aku melihat manusia secara objektif. Aku akan memberitahu seseorang dengan cara aku yang tersendiri bahawa aku adalah ketua.

BERDASARKAN BULAN LAHIR:
Sangat setia dan pemurah, bersifat patriotik, sangat aktif dalam permainan dan pergaulan, Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa, bercita-cita tinggi, suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi, seronok didampingi, suka bercampur dengan orang, suka dipuji, diberi perhatian dan suka dibelai. Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur, tidak pandai berpura-pura, cepat marah, perangai yg berubah-ubah, tidak ego walaupun harga diri yang sangat tinggi, benci pada kongkongan, suka berlawak, pandai buat lawak dan berfikiran dengan logik.

SELAMAT HARI LAHIR.... TERISTIMEWA BUAT DIRIKU SENDIRI.
12 DISEMBER 2004~30 SYAWAL 1425H

No comments: