10 January 2011

Tolong Ingatkan Aku - Versi Lelaki

AJL 25
Juara: Tolong Ingatkan Aku - Ana Raffali
Naib Juara: Drama King - Black / MUH
Ketiga: Noktah Cinta - Hafiz
Persembahan Terbaik: Faizal Tahir - Hanyut
Vokal Terbaik: Hafiz - Noktah Cinta

Aku setuju dengan semua keputusan kecuali Ana Raffali. Sebab persembahan dia tak masuk ke hati. Liriknya sangat bagus tapi sayang sebutannya menganggu persembahan. Kalau Yuna yang nyanyi barangkali lebih sempurna hehehe. Apapun, ini anugerah tentang lagu. Jadi aku tersilap kerana terlalu melihat pada nyanyian Ana Raffali.

Cuba dengar kalau orang lain yang nyanyi lagu ni. Kan sedap macam ni. Wajib layan ya!


Sudahlah! Aku mahu tidur dulu. Tolong ingatkan aku yang esok kita ada kerja perlu diselesaikan. Jangan jadi drama king mencanang gosip tak puas hati. Titik. Noktah cinta! Pelita sudah dipadamkan. Semoga kalian hanyut dibuai mimpi cinta sempurna bersama Sofea Jane. Selamat malam dan selamat mencari konklusi hidup yang lebih ekstravaganza. Jangan buat gosip yang jahat jahat kemudian berlari menyembunyikan diri. Takut nanti kita tersenyum kebahagiaan dalam perpisahan. Ku ada kamu bantal pelukku. Biarkan aku memeluk malam :)


Kalian tahu tak, Kak Pah menyanyi dengan monitor lirik khas untuk dia sahaja di depan pentas. Macam kita menyanyi di karaoke box tu hehehe..

4 comments:

mie said...

boleh tahan juga...
hehehe

finyz said...

nizam, tolong compose 1 lagu tuk aku.
nnt aku nk nyanyi & uplod kt utube.
untung2 next year leh menang AJL.
hohohohoo!

addy said...

pasal kak pah, yes. kawan aku pernah jadi floor manager untuk konsert kak pah di istana budaya (kalau tak silap)dulu, dia langsung tak hafal lirik

Nizam Ahmad said...

mie: tahan,. jangan tak tahan! haha

fini: insya allah ada idea aku ciptakan. tapi kau jgn jatuh cinta sama aku ok! hehehe

addy: kasihan kak pah, dia dah datuk bercucu cicit kan hehehe